12 Şubat 2012 Pazar

merhaba:)


 Evet sanırım blog oluşturmamın zamanı çoktan gelmişti.Aslında uzun zamandır düşünüyordum ama kısmet bugüneymiş,hayal ettiğin şeyleri yapabilmen için bazen işsiz güçsüz kalman gerekiyor sanırım..Neyse burada genelde sevdiğim beğendiğim anime,manga,kitap,film,müzik vs.lerden bahsedicem.Çook uzun zamandır sevdiğim mangaların türkçesini çevirip bu sevdayı yayma niyetindeydim,tabi tembelliğimden ben niyetine girip yapana kadar pek çok güzel grup hem anime hem de mangaları türkçeye çevirmeye başladılar..Ben de belki o sitelerde olmayan(yani çok da popülerlik kazanamamış) ama gerçekten de bilinmesi gerektiğini düşündüğüm mangaları çevirebilirim vaktim oldukça.Hatta çevirmeyi ilk düşündüğüm şey çoook sevdiğim güney kore mangası (yani manhwa) Cheese in the Trap,tabi önce ingilizceye çeviren gruptan bi izin almam lazım sanırım.Neyse girişi yaptık ya gerisi gelir işte..hehehe(evet bitarafımı kaldırıp alt tarafı sadece blogu oluşturma zahmetine katlandığım için bile çok mutluyum.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder