16 Mart 2012 Cuma

Ders Çalışırken K-pop..

   Ah...taşınmadır,sınavdır ödevdir derken buraya ne yazabildim ne de citt çevirebildim ne zamandır,bu dönem sınavlar biraz erken mi başladı ne??...Sunum ve ödevimi hazırladıktan sonra dönücem citt'e,ama paylaşmak istediğim birkaç müzik parçası var..Ders çalışırken müzik dinlemesini sevdiğimden,bu aralar pek çok grubu dinleme şansım oldu,K-pop'un içine yeni dalmış biri olarak (bu yazın sonlarına doğru) BEG ve Bigbang gruplarını keşfetmiş bulunuyorum.Aslında 2 grubu da biraz tanıyordum ama tarzlarından dolayı baya bi çekiniyordum açıkçası,önyargının adı batsın!...2NE1'ın lollipop reklam klibinde farkettim Bigbang öhö..öhö..t.o.p..öhöm.. 'i,son albümleri yeni çıkmış,dilime dolandı herşeye 'fantastik beybiii' diye yorum yapıyorum insanlar yüzüme aval aval bakıyolar :)Bu arada TOP'un saçlarına bayıldım..tam grimmjow olmuş bi deliği eksik hajdfnkdfkjw:))(grimmjow kim diye sorarsanız açın Bleach izleyin ya da daha iyisi okuyun derim.)İşim gücüm var benim ne bakacaam diyorsanız buyrun webden başkaları da farketmiş grimmjow TOP'u:
   Neyse efendim onu geçelim asıl size önermek istediğim BEG yani Brown Eyed Girls.Açıkçası bu grup gerektiği kadar ilgi görmüyor bence..Ben K-pop'ta daha yetenekli bir bayan grubuyla karşılaşmadım henüz,öncelikle isimleri çok havalı,sanki batıya 'evet biz farklıyız ve bundan çok memnunuz ' der gibi sanki...bilmiyorum belki bana öyle gelmiştir..İsmi geçelim,şarkılarından bahsedelim;
 Kendilerini uluslararası üne kavuşturan G-sound albümünden Abracadabra parçası cazip disko tadında bir parça olsa da klibini pek beğenmemiştim,Candyman'de çok başarılı diğer bir parçaları,bu parçada Miryo'nun rapına bayıldım..gerçi ben onun rap'ine her şarkıda bayılıyorum ya neyse..asıl bomba bence bu sonbahar sonunda çıkardıkları Broadway esintili Hot Shot albümü..Bütün şarkıları çok beğendim..Interlude,vendetta,ilk klibini çektikleri sixth sense ve 2.klibini çektikleri cleansing cream..hepsi harika,hepsi duygu ve mesaj yüklü..Cleansing Cream'i ilk dinlediğim zamanlarda bilmiyorum neden ama gözlerim doluyordu..Sixth sense'de Miryo'nun rapiyle başlayıp sonuna kadar devam edem kısım muhteşem,Miryo'nun rapinin zaten hep adamı canlandırıp bi gaza getirme,bi agresif yapma etkisi var ama ardından Jea,Narsha ve Gain'in vurduğu yüksek notalar insanı ürpertiyor(tabiki kötü bir ürperme değil bu..hehe anladınız siz) böyle bi koşalım kaçalım isyan edelim düzene falan diyosun ki zaten şarkının ve klibin de teması bu,yani anlatmak istediklerini muhteşem bir şekilde anlatmasını becermiş kızlar...Neyse en son grubun rapçisi ve bence eeeen güzeli(neden bilmiyorum insanlar Narsha ve Gain'i daha güzel buluyorlar??) Miryo'nun yeni çıkardığı solo albümünden bahsedip konuyu kapatıcam..Albümünde zaten 5 şarkı var sanırım yanlış hatırlamıyorsam ama gerçekten sound,tarz çok güzel,hele çıkış parçası Dirty'nin bir klibi var sonu gülmekten kırıp geçiriyor,bazı yönleriyle bildik K-pop kliplerine benzese de çoook da farklı aynı zamanda.Ve SNSD'den Sunny ile birlikte söyledikleri I love you,I love you çok hoş slow tarzda bir müzik,açıkçası Sunny'nin sesinin güzel olmadığını düşünüyordum hep izlediğim canlı performanslardan ama sanırım bu görüşümü de değiştirmem gerekecek..Buyrun sizde burdan yakın sırasıyla dirty,cleansing cream,I love you I love you;






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder